Vinbar

I måndagskväll hände inte så mycket på residence ILA. Jag och Daan satt i köket och kollade på OC men bestämde oss för att nej nu får det vara nog, vi går och tar ett glas vin. Vi gick till en vinbar som ligger ganska nära Arc du Triomphe och baren Foch, detta säger förstås inte er så mycket men jag kommer ta bort meningen nu när jag väl har skrivit den. Baren var jättemysig och vi satte oss på ovanvåningen där de hade stora soffor och en mycket mysig miljö. Jag som sällan dricker rödvin bestämde mig för att göra detta och vi bad kyparen rekommendera något gott. Jag valde ett vin från en mycket liten vinodling här i regionen som han beskrev som "extraordinaire" och det var det verkligen också, god knows i payed enough for it! Daan valde "une classique" och även han var mycket nöjd.









/S&E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0