skrivbordsstolarna...

...som vi har är inte av bästa kvalitet, skruvarna som håller fast sätet i stolen ramlar hela tiden ut så vi brukar ha regelbundna reparationsstunder. Men det gör inget för de ger oss mycket nöje också. Idag bestämde vi oss för att ha en liten tävling. Jag utmanade E på "hinerbana med stol". Börja vid kökströskeln, runt matbordet, genom korridoren, nudda utterdörren och gå i mål vid den utpsungliga kökströskeln. Som ni säkert förstår vann jag. E hävdar att jag tog fel varv runt bordet men då jag kom på banan kan han ju inte ha vetat vilket håll som var rätt, det var taktik helt enkelt. Han lär utmana mig igen. Efter vinsten åt jag två välförtjänta leverpastejmackor och en kopp te som min älskade familj gett mig. Tack och hej (leverpastej). haha förlåt den var dålig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0