Sugmärket

Tänkte berätta om en lite småkul sak som hände idag i skolan. Vi satt och arbetade två och två med små historier och jag och E arbetade såklart tillsammans. Vi har då en klart överlägsen fantasi och skriver alltid bäst historier. Dagens innehöll bland annat sugmärken och då detta var ett nytt ord bad Angelique oss att beskriva det för klassen. Jag sa att det är något man kan få när någon kysser en för hårt och då får man märke på t ex halsen. Har man fått ett sugmärke brukar man ha på sig en polotröja dagen efter. Det sista sa jag och tittade menande på vår lärare Angelique som dagen till ära hade på sig just en polotröja. Hon blev jättegenerad! Sen började hon gråta av skratt och sen återgick hon till sitt generade tillstånd. Efter någon minuts återhämtning brast hon ut "Sofia, jag har faktiskt exem!" If you say so...


(bild från paris)

/Nalle Puh och Kanin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0