Empty house

Lång time no blogg. Veckan har varit ganska lugn och liksom flytit på som vanligt. Skola, äta, träna, utgång... Berättade jag att det blev ett återbesök på Laser Game i måndags? Det blev det iaf och jag tyckte det var kanonkul! Jag och Erik hamnade i samma lag och forlorade men känner oss trots detta nöjda med våra prestationer. Hoppas vi hitter med en runda till nästa vecka!

I onsdags var vi hemma hos LM som bjöd på jättegott vin och onyttigheter. Vi tog med en camembertost som gå borts-present och den smakade fantastiskt. Han hade även gjort en fransk musiklista till oss som nu förgyller våra eftermiddagar. En helt perfekt önsdagskväll men tanke på att tidsagen, som vanligt, var lite mer intensiv. Hur som helst avslutades aftonen genom att jag och min coloc missade sista trammen och fick gå hem mitt i natten. Men vi behövde nog ändå gå av oss några m&m.



I helgen är de flesta här i Igors sommarhus igen men jag och fyra andra valde att stanna här. Kände att jag ville spendera min sista helg hemma i pellan, något som inte E är d'accord med. Detta innebär att huset har varit mycket tomt, så tomt att vi genast bjöd hem ett tiotal vänner på förfest innan vi gick ut igår. Jag och Tovan har även hunnit med att gå på julmarknad samt spendera en och annan euro på julklappar (ja, äntligen!) och lite fransk media, här ska inte glömmas någon franska inte!





Ikväll blir det tjej-kväll hemma hos Hanna som även hon är home alone då John har borta match. Min vinflaska får också följa med och stifta bekantskap med maten som ska tillagas. Ca va etre un soirée très joli!

Trevlig helg!
Madonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0